Centrum-Mobile.pl - Forum i support Nokia,Symbian,Android,iPhone,Samsung,Sony Ericsson,Windows Phone

Wróć   Centrum-Mobile.pl - Forum i support Nokia,Symbian,Android,iPhone,Samsung,Sony Ericsson,Windows Phone > Systemy > Android > Pytania i problemy z Androidem

 
 
        
  

Pytania i problemy z Androidem Masz telefon z systemem Android i sprawia Ci problemy? Pisz, a my Ci pomożemy!


 
Narzędzia wątku
Stare 19-02-2011, 10:08  
UniBuster UniBuster jest nieaktywny
 
Awatar UniBuster
 
Dołączył: Nov 2009
Skąd: Łódź
Posty: 5
Siła reputacji: 0 UniBuster is on a distinguished road

Witam,

Odnośnie wrażeń do telefonu i9000 Galaxy S to bardzo się zawiodłem jakością zdjęć z jego aparatu. Co do całej reszty to całkiem pozytywnie choć krótko nim się bawiłem.
Telefon po 2 dniach zabawy (sobota,niedziela) wrócił do salonu PLAY w poniedziałek.
Reklamowałem złą jakość zdjęć.
Nie wiem, czy ja mam zaćmę, a rację ma serwis Samsunga i te zdjęcia są dobre a optyka aparatu spełnia wszystkie wysokie normy producenta.

Oficjalna odpowiedź serwisu na szajs-ungową jakość zdjęć (różowa plama w centrum kadru):

OPIS NAPRAWY:
Aktualizacja oprogramowania Reset ustawień, telefon działa prawidłowo, spełnia WSZYSTKIE NORMY podane przez producenta. PROSZĘ O NAŁADOWANIE BATERII.

UWAGI:
W TRAKCIE DŁUGOTRWAŁEGO BADANIA TELEFONU PO NAPRAWIE NIE STWIERDZONO
NIEPRAWIDŁOWOŚCI W DZIAŁANIU. TELEFON SPEŁNIA WSZYSTKIE NORMY PRODUCENTA.

Jak wymagające są normy SAMSUNG-a i czego można oczekiwać po Galaxy S zobaczcie sami oglądając galerię zdjęć:

Kod:
Treść widoczna tylko dla użytkowników Centrum-Mobile.pl. Zaloguj się lub załóż darmowe konto aby uzyskać pełen dostęp do forum


oraz próbka:
Możliwości aparatu Galaxy S + "Fachowcy" Samsung

PLAY nie uznaje przysługującego 7-io dniowego terminu rękojmi i prawa wymiany na towar bez wad fabrycznych!
Chwilowo mam nie ma internetu nie mam telefonu, ale mam abonament za 95zł i mniej w kieszeni o 599zł.
PLAY twierdzi że na czas napraw i kolejnych reklamacji nic mi przysługuje.
Nie ma mowy o żadnej zniżce 50% na abonament tak jak w umowie bez telefonu.
Ciekawe przez co wygadam te 350min + internet nie-mobilny.
 
Stare 19-02-2011, 10:16  
szymG93
Guest
 
Awatar szymG93
 
Posty: n/a

Ten problem występował także w HD2, tam często pomagała aktualizacja softu, nie wiem jak tu sprawa wygląda. Jest to błąd fabryczny a jeśli salon nie chce przyjąć reklamacji, znaczy to co opisujesz 'w ciągu 7 dni...' to idź to przedstawiciela federacji konsumentów - on Ci pomoże. W Playu często występuje brak dobrej obsługi i chamstwo - nie można dać im się zbyć i upierać się do bólu. Przedstawiciela konsumentów znajdziesz w starostwie powiatowym (bynajmniej u mnie tak jest).


Play Ci nic nie da czas gwarancji, miałem swój telefon miesiąc na serwisie i figa z makiem. Trzeba to przeboleć po prostu..
 
Stare 19-02-2011, 12:27  
Adeq Adeq jest nieaktywny

 
Awatar Adeq
 
Dołączył: Jun 2009
Posty: 1,779
Siła reputacji: 12 Adeq is on a distinguished road

Opis usterki: wyświetlacz... nie zdziwię się jak testowali wyświetlacz a nie fotografie
w HD2 pomogła aktualizacja oprogramowania
w SGS jest coś takiego jak oprogramowanie (czy tam sterownik) kamery

jaką masz wersję softu? ja bym próbował samemu wgrać czysty soft, ewentualnie jakiś modyfikowany i zobaczyć czy problem nadal wyskakuje. Niestety do tego musisz mieć download mode który jest w nowych egzemplarzach zablokowany i musisz mieć wtyczkę aby go włączyć

chyba pozostaje tylko oddawanie telefonu do upadłego... przy oddawaniu powiedz że aparat uszkodzony a nie wyświetlacz który nie ma nic do tego...
 
Stare 22-02-2011, 11:38  
grzyb grzyb jest nieaktywny

 
Awatar grzyb
 
Dołączył: Apr 2009
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Posty: 1,533
Telefon: Samsung Galaxy S3
Sieć: Orange
Siła reputacji: 12 grzyb is on a distinguished road

Wtrącają swoje cztery grosze, na czas naprawy przysługuje telefon zastępczy (w PLAYu na 100% też bo znajomy ostatnio oddawał telefon i mu dali). Więc szkoda, że się o niego nie upominałeś.

Swoją drogą rozwala mnie 'USZKODZENIA' - rysy. Przez 2 dni narobić na tyle rys, żeby były aż tak istotne? Lecą w kulki po całości.
Kuzynka jak oddała n900 na gwarancji to wrócił z serwisu poobijany, jeszcze jej wmawiali że w takim stanie oddała.

Ostatnio edytowane przez grzyb ; 22-02-2011 o 11:43
 
Stare 22-02-2011, 17:22  
Driff Driff jest nieaktywny
Moderator Globalny

 
Awatar Driff
 
Dołączył: Apr 2009
Skąd: Łódź
Posty: 2,117
Telefon: iPhone 5
System: iOS 6.1.4
Sieć: Orange
Siła reputacji: 13 Driff is on a distinguished road

W mojej n8 na której nie ma nawet pół ryski również stwierdzili ślady użytkowania także to standard
 

Tagi do tematu: Możliwości aparatu Galaxy S + "Fachowcy" Samsung
aparatu, fachowcy, galaxy, możliwości, samsung

Podobne wątki do: Możliwości aparatu Galaxy S + "Fachowcy" Samsung
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
LG D1L "zabójcą Galaxy S III"? Potok666 Nowości ze świata gsm 0 10-04-2012 09:33
Szukam 2 gier. "Rats & spears" oraz "pająk". Browiec Poszukiwania 0 25-11-2011 22:34

Sprawdź także: Kod QR tematu
Problem z internetem w HTC Wildfire
oraz
Backup kontaktów
http://www.centrum-mobile.pl/showthread.php?t=11030

Uzytkownicy odwiedzili watek szukajac:
telefon zastepczy w play dabrowa gornicza, sterownik aparatu galaxy s, ustawienia aparatu galaxy s, samsung galaxy s i9000 centrum-mobile.pl
Narzędzia wątku





Powered by vBulletin
Copyright ® 2011 vBulletin Solutions, Inc.
Copyright © Centrum-Mobile.pl 2010 - 2014
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:48.