Centrum-Mobile.pl - Forum i support Nokia,Symbian,Android,iPhone,Samsung,Sony Ericsson,Windows Phone

Wróć   Centrum-Mobile.pl - Forum i support Nokia,Symbian,Android,iPhone,Samsung,Sony Ericsson,Windows Phone > Systemy > Symbian - Dział ogólny > Pytania i Problemy z Symbianem

 
 
        
  

Pytania i Problemy z Symbianem Pytania i problemy dotyczące telefonów z systemem Symbian.


 
Narzędzia wątku
Stare 30-10-2009, 11:45  
abak23 abak23 jest nieaktywny
 
Awatar abak23
 
Dołączył: Oct 2009
Posty: 1
Siła reputacji: 0 abak23 is on a distinguished road

Mam problem z alarmem w mojej Nokii 5800. Włącza się na około 3 min. po ustawionej godz. budzenia. Ustawiam budzik na 6:40, a alarm włącza się o 6:43. Może ktoś też ma podobny problem? Jak to naprawić? Dodam, że mam zaktualizowany soft ze stronki nokii (v. 31.0.101).
 
Stare 30-10-2009, 20:11  
cipiejew cipiejew jest nieaktywny
 
Awatar cipiejew
 
Dołączył: Mar 2009
Skąd: praszka
Posty: 71
Siła reputacji: 11 cipiejew is on a distinguished road

mam ten podobny problem.Pozdrawiam
 
Stare 30-10-2009, 22:26  
marbar777 marbar777 jest nieaktywny
 
Awatar marbar777
 
Dołączył: Mar 2009
Posty: 6
Siła reputacji: 0 marbar777 is on a distinguished road

Mam to samo.... ten soft jest coraz gorszy...:/
 
Stare 30-10-2009, 22:31  
aandrzejj aandrzejj jest nieaktywny
 
Awatar aandrzejj
 
Dołączył: Jul 2009
Posty: 34
Siła reputacji: 0 aandrzejj is on a distinguished road

To jest podobno standard w najnowszym sofcie, ja akurat alarmu nie używam ale jedyne rozwiazanie to ustawiać budzik na 3 minuty wcześniej
 
Stare 31-10-2009, 08:04  
Gorgonek Gorgonek jest nieaktywny
 
Awatar Gorgonek
 
Dołączył: Feb 1984
Posty: 1,274
Siła reputacji: 37 Gorgonek is on a distinguished road

Zazwyczaj tego typu problemy występują po aktualizacji OTA.
Generalnie, po aktualizacji FW zawsze wykonuję hard reset, żeby pozbyć się "śmieci" po starym FW i nigdy tego typu problemów nie miałem.
 
Stare 31-10-2009, 08:06  
Driff Driff jest nieaktywny
Moderator Globalny

 
Awatar Driff
 
Dołączył: Apr 2009
Skąd: Łódź
Posty: 2,117
Telefon: iPhone 5
System: iOS 6.1.4
Sieć: Orange
Siła reputacji: 13 Driff is on a distinguished road

tak, hard reset tutaj tylko może pomóc.. ja nie robię formatu po każdej aktualizacji bo nie chce mi się później siedzieć pare godzin i stawiać wszystkiego od nowa..
 
Stare 31-10-2009, 15:06  
verten verten jest nieaktywny
 
Awatar verten
 
Dołączył: Jun 2009
Posty: 378
Siła reputacji: 11 verten is on a distinguished road

driff ma racje, jesli bedzie konkretna akltualizacja to mozna zrobic ale zeby co chwile robic to raczej nie ma sensu
 
Stare 01-11-2009, 09:21  
Gorgonek Gorgonek jest nieaktywny
 
Awatar Gorgonek
 
Dołączył: Feb 1984
Posty: 1,274
Siła reputacji: 37 Gorgonek is on a distinguished road

Verten kto mówi "co chwilę"? Aktualizacje FW nie pojawiają się codziennie
 
Stare 01-11-2009, 14:35  
verten verten jest nieaktywny
 
Awatar verten
 
Dołączył: Jun 2009
Posty: 378
Siła reputacji: 11 verten is on a distinguished road

gorgonek nie lap konkretnie za slowka, ale jesli aktualizacja duzo nie wnosi a ktos ma naprawde duzo w telefonie rzeczy to czy naprawde jest sens pozniej bawic sie z instalowaniem wszystkiego od podstaw, ja to wczoraj robilem i masakra tak szczerze mowiac
 
Stare 02-11-2009, 07:15  
Mart1nuS Mart1nuS jest nieaktywny
 
Awatar Mart1nuS
 
Dołączył: Oct 2009
Posty: 9
Siła reputacji: 0 Mart1nuS is on a distinguished road

A ja mam wgrany oryginalnie soft (v 30.0.011) i tez jest ten problem. Softu w zaden sposob nie aktualizowalem. Dodam tylko ze ten problem pojawil sie nie dawno, jak wgralem kilka ciekawych aplikacji(m.in. nawigacje itp.), wczesniej telefon byl czysty (wszystko standardowe) i wtedy alarm dzialal poprawnie.
P.S. jesli alarm np. ustawi sie na 30 min po aktualnym czasie to dziala idealnie, dotyczy ten problem chyba ustawiania alarmy na nastepny dzien
 
Stare 02-11-2009, 07:53  
Gorgonek Gorgonek jest nieaktywny
 
Awatar Gorgonek
 
Dołączył: Feb 1984
Posty: 1,274
Siła reputacji: 37 Gorgonek is on a distinguished road

Verten, nie pisz bzdur o "hard resetowaniu co chwilę" to się nie będę czepiać

Większość telefonów w sklepach ma soft v20 (na allegro różnie). W "najgorszym wypadku" ktoś miałby za sobą jedną aktualizację po zakupie [pierwsze co to aktualizacja i hard reset, skutkiem czego brak "instalacji od nowa wszystkiego"] do v21, potem drugą do v30 i ewentualnie trzecią do v31. Rzeczywiście, dużo tego i co chwilę trzeba było hard resetować

Mart1nuS spróbuj przestawić godzinę w telefonie [chociaż o minutę] i zobacz czy alarmy wtedy dobrze działają.
 
Stare 02-11-2009, 13:58  
grzyb grzyb jest nieaktywny

 
Awatar grzyb
 
Dołączył: Apr 2009
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Posty: 1,533
Telefon: Samsung Galaxy S3
Sieć: Orange
Siła reputacji: 12 grzyb is on a distinguished road

To jest po prostu problem, występujący w każdym sofcie, a nie koniecznie w v31. Temat zamykam, nie da się tego w żaden sposób naprawić.
 

Tagi do tematu: Problem z alarmem
alarmem, problem

Podobne wątki do: Problem z alarmem
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Kalendarz i problem z alarmem kaczy_grzmot Pytania i Problemy z Symbianem 0 21-06-2010 21:43

Sprawdź także: Kod QR tematu
jak dodać odebrany plik do odtwarzacza muzyki/galerii?
oraz
"Nie można sprawdzić ważności certyfikatu w trybie online"
http://www.centrum-mobile.pl/showthread.php?t=3777

Uzytkownicy odwiedzili watek szukajac:
problem z alarmem android
Narzędzia wątku





Powered by vBulletin
Copyright ® 2011 vBulletin Solutions, Inc.
Copyright © Centrum-Mobile.pl 2010 - 2014
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:01.