PDA

Zobacz pełną wersję : Możliwości aparatu Galaxy S + "Fachowcy" Samsung


UniBuster
19-02-2011, 10:08
Witam,

Odnośnie wrażeń do telefonu i9000 Galaxy S to bardzo się zawiodłem jakością zdjęć z jego aparatu. Co do całej reszty to całkiem pozytywnie choć krótko nim się bawiłem.
Telefon po 2 dniach zabawy (sobota,niedziela) wrócił do salonu PLAY w poniedziałek.
Reklamowałem złą jakość zdjęć.
Nie wiem, czy ja mam zaćmę, a rację ma serwis Samsunga i te zdjęcia są dobre a optyka aparatu spełnia wszystkie wysokie normy producenta.

Oficjalna odpowiedź serwisu na szajs-ungową jakość zdjęć (różowa plama w centrum kadru):

OPIS NAPRAWY:
Aktualizacja oprogramowania Reset ustawień, telefon działa prawidłowo, spełnia WSZYSTKIE NORMY podane przez producenta. PROSZĘ O NAŁADOWANIE BATERII.

UWAGI:
W TRAKCIE DŁUGOTRWAŁEGO BADANIA TELEFONU PO NAPRAWIE NIE STWIERDZONO
NIEPRAWIDŁOWOŚCI W DZIAŁANIU. TELEFON SPEŁNIA WSZYSTKIE NORMY PRODUCENTA.

Jak wymagające są normy SAMSUNG-a i czego można oczekiwać po Galaxy S zobaczcie sami oglądając galerię zdjęć:

Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

oraz próbka:
https://lh4.googleusercontent.com/_OlVKGkTIKfY/TV7Or-9a5FI/AAAAAAAAADY/JXMp4SSHduw/s912/2011-02-13%2013.24.19.jpg

PLAY nie uznaje przysługującego 7-io dniowego terminu rękojmi i prawa wymiany na towar bez wad fabrycznych!
Chwilowo mam nie ma internetu nie mam telefonu, ale mam abonament za 95zł i mniej w kieszeni o 599zł.
PLAY twierdzi że na czas napraw i kolejnych reklamacji nic mi przysługuje.
Nie ma mowy o żadnej zniżce 50% na abonament tak jak w umowie bez telefonu.
Ciekawe przez co wygadam te 350min + internet nie-mobilny. ;)

szymG93
19-02-2011, 10:16
Ten problem występował także w HD2, tam często pomagała aktualizacja softu, nie wiem jak tu sprawa wygląda. Jest to błąd fabryczny a jeśli salon nie chce przyjąć reklamacji, znaczy to co opisujesz 'w ciągu 7 dni...' to idź to przedstawiciela federacji konsumentów - on Ci pomoże. W Playu często występuje brak dobrej obsługi i chamstwo - nie można dać im się zbyć i upierać się do bólu. Przedstawiciela konsumentów znajdziesz w starostwie powiatowym (bynajmniej u mnie tak jest).


Play Ci nic nie da czas gwarancji, miałem swój telefon miesiąc na serwisie i figa z makiem. Trzeba to przeboleć po prostu..

Adeq
19-02-2011, 12:27
Opis usterki: wyświetlacz... nie zdziwię się jak testowali wyświetlacz a nie fotografie
w HD2 pomogła aktualizacja oprogramowania
w SGS jest coś takiego jak oprogramowanie (czy tam sterownik) kamery

jaką masz wersję softu? ja bym próbował samemu wgrać czysty soft, ewentualnie jakiś modyfikowany i zobaczyć czy problem nadal wyskakuje. Niestety do tego musisz mieć download mode który jest w nowych egzemplarzach zablokowany i musisz mieć wtyczkę aby go włączyć

chyba pozostaje tylko oddawanie telefonu do upadłego... przy oddawaniu powiedz że aparat uszkodzony a nie wyświetlacz który nie ma nic do tego...

grzyb
22-02-2011, 11:38
Wtrącają swoje cztery grosze, na czas naprawy przysługuje telefon zastępczy (w PLAYu na 100% też bo znajomy ostatnio oddawał telefon i mu dali). Więc szkoda, że się o niego nie upominałeś.

Swoją drogą rozwala mnie 'USZKODZENIA' - rysy. Przez 2 dni narobić na tyle rys, żeby były aż tak istotne? Lecą w kulki po całości.
Kuzynka jak oddała n900 na gwarancji to wrócił z serwisu poobijany, jeszcze jej wmawiali że w takim stanie oddała.

Driff
22-02-2011, 17:22
W mojej n8 na której nie ma nawet pół ryski również stwierdzili ślady użytkowania także to standard ;)