PDA

Zobacz pełną wersję : [4S][JAVA] Mystery Mania


orqa
06-05-2010, 23:22
Mystery Mania

http://i40.tinypic.com/23itk07.jpg

http://i40.tinypic.com/1o93wy.jpg

http://i39.tinypic.com/qx17pk.jpg

Opis:
Rozwikłaj tajemnice rezydencji! Jesteś dziełem szalonego naukowca, robotem przechytrzającym ludożercze rośliny i budującym pomysłowe urządzenia w dziwacznych pomieszczeniach pełnych nierozwiązanych zagadek. Żłop dziwne leki, rozpraszaj światło laserów i zwalczaj wściekłe stwory, by dowiedzieć się, po co Cię stworzono. Kim jest tajemniczy chłopak, którego wciąż spotykasz? Czy uda Ci się uciec z rezydencji w jednym kawałku? Odkryj swoje przeznaczenie w grze Mystery Mania!

Filmik:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Download:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Geloss16
09-05-2010, 13:34
niech mi teraz ktoś powie jak przejść pendulum room;)) gierka fajna tylko stanołem tutaj.

pitrex21
10-05-2010, 16:13
fajna gierka. troszkę za prosta ale idzie się pobawić:):) Dzięki za wstawkę!!

pitrex21
10-05-2010, 16:19
niech mi teraz ktoś powie jak przejść pendulum room;)) gierka fajna tylko stanołem tutaj.

lina z hakiem piwiesić na suficie, magnes przyczepić do liny, kula armatnia do magnesu. potem całość rozbujać i celować w drzwi. i przechodzisz talej:):) powodzenia;P

Geloss16
11-05-2010, 07:48
lina z hakiem piwiesić na suficie, magnes przyczepić do liny, kula armatnia do magnesu. potem całość rozbujać i celować w drzwi. i przechodzisz talej:):) powodzenia;P

no ale właśnie nie moge coś. łapie za tą linkę biorę rysikiem najpierw w lewo a potem szybkow w prawo i ta kula nawet do drzwi nie dolatuje;o

werall
11-05-2010, 13:16
Żeby się dowiedzieć w jakim jesteś pomieszczeniu w czasie gry wejdź do menu i i kliknij "map"

Model F8

Pociągasz dźwignię i wychodzisz przez drzwi.

Hall of Reflection

Bierzesz rurkę i uderzasz w nią w lustro. Odłamek lustra podstawiasz po wiązkę lasera.

Training Room

Popychasz lustro a następnie zabierasz kulę i rzucasz nią w „miny”

Model F1

Zabierasz „kółko” i wkładasz ją w „urządzenie”. Podłączasz wtyczkę do prądu i naciskasz zielony przycisk. Po wyczerpującej dawce napisów wchodzisz po linie do góry.

Laboratory

Włączasz palnik i zapalasz ogień świeczką. Bierzesz wskaźnik i odsłaniasz nim „plansze pomocniczą”. Fiolki wlewamy wg drugiego sposobu z „planszy pomocniczej”

Black and White Room

Pociągamy dźwignię. Pokaże ci się na ekranie rozwiązanie co masz naciskać. Powtarzamy to 2 razy.

Storage Room

Bierzesz pilota i kierujesz magnesem na skrzynki. Ustawiasz skrzynki po drugiej stronie. Jak już przejście jest czyste kierujesz magnes na robota po czym wyrzucasz go po drugiej stronie.

Attic

Zabierasz drewno i wkładasz je do kominka po czym świeczką rozpalasz ogień. Zakręcasz zawór a następnie wchodzisz w ogień. Jak jesteś już rozgrzany podchodzisz w tą „wode”.

Doghouse

Wskaźnikiem zabierasz miskę psa. Z lodówki zabierasz stek który wkładasz do miski a następnie oddaj ją pieskowi. Pociągasz dźwignię a następnie weź „baterię”

Model F1

Wchodzisz na górę po linie

Laboratory

Wlewamy czynniki wg 3 sposobu na planszy.

The Wall

Wchodzisz na górę i zakręcasz zawór. Schodzisz na dół po ser który dajesz myszce.

Toy Room

Bierzesz baterię i wkładasz ją do pilota. Następnie bierzesz samochód i kładziesz go na podłodze. Pilotem sterujemy samochodem tak aby zabrać parasol.

Workout Room

Pierwszą trampolinę przesuwamy raz w prawo a drugą w lewo.

Robert’s Room

Chwytasz „ładunek wybuchowy” i rozwalasz „to coś” co ten prąd emituje . Bierzesz wskaźnik i zabierasz nim miśka którego dajesz Robertowi.

Model F1

Wchodzisz do pierwszego wejścia.

The Den

Zbierasz dwie części anteny po czym podłączasz do prądu telewizor. Wyświetli ci się plansza taka jak po lewej stronie. Musisz naciskać to co ci się wyświetliło.

Garbage Room

Deskę stawiasz na kłodzie. Następnie używasz pilota aby unieść skrzynkę i opuścić na „katapultę”

TV Room

Bierzesz wskaźnik a następnie nakładasz na niego szmatkę. Wskaźnik ze szmatką wkładasz do pieca. Podpalonym wskaźnikiem machamy nad „zraszaczem”. Bateryjkę wkładasz do samochodu a następnie pociągasz dźwignię. Podłączasz TV do prądu. Teraz poszperaj coś w tv żeby jakiegoś kolesia zobaczyć. Bierzesz zwiędłego kwiatka i kładziesz go tam gdzie pada woda. Znowu kombinujesz żeby zobaczyć tego ludka.

Pendulum Room

Zawieszasz linę na haczyku a na linę zawieś magnes a na magnes dajesz kulę. Teraz popychamy to „coś” trzy razy żeby zniszczyć drzwi.

Greenhouse

Stek rzucamy na haczyk. Pilotem bierzemy klatkę tak żeby spadła na psa po czym zabierasz „baterię”

F1 model

Wchodzimy do pierwszego przejścia.

The Den

Podnosisz skrzynkę i kładziesz ją przy biblioteczce. Wchodzisz na nią i wyciągasz czerwoną książkę. Pojawi się klucz który wkładamy do zamka.

Bunker

Na ścianie widzisz tablicę. Musisz ustać tak żeby tak samo wyglądało. Użyj także kuli.

Garage

Pociągasz wajchę. Bierzesz rurę i nakrętkę a następnie wchodzisz na wagę.

Hobby Room

Musisz poustawiać te skrzyneczki na te okrągłe pole. Uruchomisz w ten sposób laser. Teraz dynamit wsadź w deski. Dźwignię przestaw w drugą stronę

Model F3

W tym pokoju musimy zbudować robota. Więc zaczynamy od koła następnie bierzemy „brzuch” a na koniec głowę. Koło dźwigni podłącz rurkę a później uruchom robota. Naciśnij na niego a on odwali za ciebie czarną robotę.

Model F1

Wejdź teraz do drzwi które się otworzyły.

Prison

W tym pomieszczeniu musimy ustawić lustra tak żeby spadł żyrandol. Później weź świeczkę i podpal dynamit..

Slide Room

Tutaj trzeba poustawiać dźwignie tak żeby nasz robot spadł na ostatnie pole.

The Lift

Bierzesz haczyk i łączysz go z liną. Teraz weź dynamit i podpal lont świeczką. Zapalony dynamit rzuć w Rośiczkę. Pociągnij dźwignię a następnie zawieś linę na haku. Przeleć na drugą stronę i pociągnij dźwignie. Weź parasol i poleć w górę

Freezer

Nakrętkę z balonikiem włóż do zlewu. Teraz przestaw pokrętło na „zimno”. Napełnij balon helem i pociągnij drugą dźwignię. Przestaw pokrętło na „ciepło” i weź klucz. Który wkładasz wiadomo gdzie.

Model F1

Wchodzisz do zapadni która się teraz otworzyła.

Bez nazwy

Pociągasz drugą dźwignię. Do pierwszej zapadni wrzuć świeczkę. Jeszcze raz pociągasz dźwignię po czym wrzucamy tam linę. Teraz pociągamy pierwszą dźwignię.

KONIEC

pitrex21
12-05-2010, 06:35
no ale właśnie nie moge coś. łapie za tą linkę biorę rysikiem najpierw w lewo a potem szybkow w prawo i ta kula nawet do drzwi nie dolatuje;o

z tą liną musisz się dwa lub trzy razy cofnąć (w lewo)!!! żeby ją rozchuśtać!!!

Geloss16
12-05-2010, 08:20
z tą liną musisz się dwa lub trzy razy cofnąć (w lewo)!!! żeby ją rozchuśtać!!!aaaaaaaaaaaaaaa;wow;wow;wow no tak :)THX bro.;piwko