Centrum-Mobile.pl - Forum i support Nokia,Symbian,Android,iPhone,Samsung,Sony Ericsson,Windows Phone

Wróć   Centrum-Mobile.pl - Forum i support Nokia,Symbian,Android,iPhone,Samsung,Sony Ericsson,Windows Phone > Hyde Park > Na luzie > Świat Kobiet

 
 
        
  


 
Narzędzia wątku
Stare 30-09-2010, 16:44  
88darnok88 88darnok88 jest nieaktywny
 
Awatar 88darnok88
 
Dołączył: Jan 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wiek: 27
Posty: 499
Siła reputacji: 11 88darnok88 is on a distinguished road

Nie no zgadzam się jak operacja jest musowa choroba czy coś to tak ale nie że ktoś chce poprawić swój wygląd może wygląd poprawi ale ja już dziękuje takiej osobie, w całym życiu spaliłem w sumie może ćwierć jednego papierosa nie więcej
Rzucenie nie jest łatwe ale nie że się nie da sam od uczyłem palenia swoje 3 byłe dziewczyny.
Łatwe to to nie było bo zdarzyło się kilka krotnie że doszło aż do płaczu, ale się udało i do tej pory nie palą i mi dziękują i przepraszają za te ich humory jak rzucały
same mówią że jak rzucili zauważyli różnice:
Poprawiła się im cera.
Już nie śmierdzą tym dymem całym.
a do tego 2 razy więcej pieniędzy w portfelu przy tych samych dochodach.

kami palisz?
 
Stare 30-09-2010, 19:12  
Dariuszm Dariuszm jest nieaktywny
 
Awatar Dariuszm
 
Dołączył: Jul 2009
Posty: 32
Siła reputacji: 0 Dariuszm is on a distinguished road

w wieku siedemnastu lat ciężko coś mówić o swoich ideałach itd.. kobiety na zdjęciach i koleżanki to nie realne życie
na onecie ostatnio publikowali badania, że na krótka przygodę facet wybierze kobiete z super ciałem-choćby miała tapete i paliła, a na dłuższy związek - tą ładną - szczera prawda
a zakochac się można nawet w takiej co będzie palić i mieć 6 kolczyków, mimo że można myśleć, że się tego nie akceptuje... życie zaskakuje
 
Stare 30-09-2010, 20:54  
White_Raven White_Raven jest nieaktywny

 
Awatar White_Raven
 
Dołączył: May 2009
Skąd: Neverland
Posty: 1,089
Siła reputacji: 13 White_Raven is on a distinguished road

Cytat:
Zamieszczone przez kami Zobacz posta
white.. i ty to wszystko co potrzebne najlepiej ujales! ale czemu kobiety? (...)
Taa... cóż... wiele wiosen człowiek na karku nie ma ale swoje przeżył.. nie piszę z kapelusza.. a z doświadczeń na szczęście wśród znajomych nie trafił się jeszcze kwiatek (czy stokrotka), który by się w takich momentach odwracał...
-----
DariuszM... jeszcze w życiu na oczy przejrzysz... możesz sobie wmawiać... no ale mogę się mylić... niektórzy nie widzą tego do śmierci..
 
Stare 30-09-2010, 22:57  
kami kami jest nieaktywny
 
Awatar kami
 
Dołączył: Sep 2009
Skąd: 'miejsce czasami zmienne'
Wiek: 34
Posty: 125
Telefon: szajsung / nukja :P
Siła reputacji: 12 kami is on a distinguished road

darnok.. i przez to 'rzuc palenie' staly sie twoimi ex? toz ty smarkacz jestes! niepelnoletni, to w ogole jeszcze palic nie powinienes! w zadnym kraju prawo na to nie pozwala no! ;p
a co do fajek.. hmm ja powiem tak.. palic nalogowo to moze nie, ale jesli sie czegos zakazuje, to to jeszcze bardziej kusi a jak juz sprobowac 'czy warto' to wszystkich typow.. w sensie normalne, light czy mentolowe.. serio ;p dopiero wtedy mozna mowic, ze fajki to sa be i szkoda kasy! a taka metode mozna bez kosztow poniesc.. dostajac od innych a i zaciagac nie trzeba, jak ktos az tak sie o pluca boi (buahaha bierne palenie podobnie szkodzi, ale czczegol)
pochwalic cie mozna, ze naklaniales do rzucenia maloletnich (bo pewnie takie byly twe wybranki?), bo to pewnie i ja bym potepiala
a ja palic nie pale.. ale fajki mam haha z reguly mentolowe, ale zawsze ktos mnie opali.. po to w sumie sa poza tym obawiam sie, ze komus by sie nie spodobalo, ze jaram.. chociaz.. jak sie kocha, to sie wsio zniesie? ;p

dariuszm a co niby jest realnym zyciem he? moze nie kobity z fot, ale kolezanki nie sa? to wsrod nich z reguly szuka sie potencjalnej 2 polowki (pomijajac wielkie milosci 'od pierwszego wejrzenia przy spotkaniu nieznajomej osoby')
te ankiety to pic na wode ;p jak sam zauwazyles zakochac sie mozna w kims, z kim nigdy bysmy sie nie spodziewali, ze bedziemy..
ale cholera, prosze cie nie gadaj, ze majac 17lat nie wie sie nic o zyciu.. jedni wiedza, bo cos przezyli, inni nie, ale uogolniac nie mozna!

white, zapewne nie ty jeden swoje przezyles moze dzieki temu i inni podobnie myslacy sie racza wypowiedziec? odwaza sie, gdy zobacza cos wiecej niz komentarze o urodzie i ciuchac jakie byc powinny? (zapraszamy! ^^)
wiele tych doswiadczen miales co? przynajmniej mozesz byc wzorem, ze faceci beda szukac nie tylko ciala, ale i 'czegos w srodku' ;p
fajnych znajomych masz i nie zycze bys kiedys wsrod swoich trafil na 'tych drugich', bo cholernie boli, gdy sie zawiedzie 'w potrzebie'
 
Stare 01-10-2010, 19:51  
88darnok88 88darnok88 jest nieaktywny
 
Awatar 88darnok88
 
Dołączył: Jan 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wiek: 27
Posty: 499
Siła reputacji: 11 88darnok88 is on a distinguished road

kami nie stały sie ex przez to nie palenie
wiek moich byłych to:
1. ona 14 ja 14 (pól roku razem)
2. ona 18 ja 15 (rok razem)
3. ona 18/19 ja 16/17 (1,5roku i nadal razem [był zgrzyt i ta ostatnia ex już nie jest ex przerwa miesiąc])
o reszcie nie ma co pisać bo za młody byłem

Dariuszm wiek nie ma nic do znaczenia.
Jak masz 18 lat i dostaniesz dowód to się nie równa że jesteś dorosły, mogłeś już wydorośleć wcześniej, a możesz wydorośleć później.

Mam 17 lat, ale ja musiałem już wydorośleć wcześniej trochę na siłę można powiedzieć w wieku 12lat odszedł ojciec, w wieku 14 lat matka wyjechała za granice do pracy na 3miesiące przeciągnęły się one jej sporo bo do tej pory nie wróciła dzwoni 2 razy w roku i tyle. Przez 10miesiecy w wieku 14lat mieszkałem sam żyłem z alimentów od ojca musiałem opłacać mieszkanie, robić zakupy no i zrobić coś do jedzenia po 10 miesiącach babka się zorientowała że mieszkam sam, a matka wyjechała wiec wzięła mnie do siebie i do tej pory u niej mieszkam (miodu tutaj nie mam, wole mieszkać sam ale się nie da jak na razie)

Wiek wiekowi nie równy.

Ostatnio edytowane przez 88darnok88 ; 01-10-2010 o 19:54
 
Stare 01-10-2010, 21:52  
kami kami jest nieaktywny
 
Awatar kami
 
Dołączył: Sep 2009
Skąd: 'miejsce czasami zmienne'
Wiek: 34
Posty: 125
Telefon: szajsung / nukja :P
Siła reputacji: 12 kami is on a distinguished road

darnok, domyslalam sie ze nie tak naprawde w tak mlodym wieku (14 - 16) malo ktory zwiazek jest na dluzsze lata.. wiec to bylo 'normalne' ;p 18 z 15? toz to balansowalo na granicy pedofilii przez jakis czas? xD przyznaj sie, ktora cie 'zbalamucila' co? hehe

no widzisz.. ta 3 poki co chyba 'ta wlasciwa' sie wydaje? i oby tak dalej a ze zgrzyty bywaly.. i za pewne jeszcze nie raz beda.. skoro idealow nie ma, to i idealnego zwiazku byc nie moze nie? ;p za to wy jestescie przykladem, ze jak sie kogos bardzo (prawdziwie?) kocha, to sie z nim chocby nie wiem co bedzie.. i to jest piekne

wlasnie o takie przyklady jak twoj mi chodzilo..ludzie w rozny sposob po zadku za mlodu dostaja.. jedni choruja, inni maja przerabanych starych i dziecinstwo przez to skopane, itp.. ale ten kto czegos nie przezyje nie jest w stanie (a przynajmniej nie powinien) innych oceniac
a odchodzac od tematu i zajmujac sie tym twoim.. skoro juz jestes zmuszony na mieszkanie z babcia (wow, cud, ze sie polapala, ze malolat sam byl.. jak mogla tego wczesniej nie dostrzec? ;/), to byla chociaz tak madra i formalnie sprawy pozalatwiala? bo wiesz.. rodzic rodzicem, ale skoro matka na tyle lat wyjechala i cie do siebie nie raczyla sciagnac, to w sumie babcia mogla by sie od razu ubiegac o prawa do opieki nad toba.. byc rodzina zastepcza, tyle, ze taka w rodzinie (bo sa takie przypadki, sama znam podobne .. dzieki temu jak sie osiaga 18 to sie pare profitow z tego ma
 
Stare 01-10-2010, 22:22  
88darnok88 88darnok88 jest nieaktywny
 
Awatar 88darnok88
 
Dołączył: Jan 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wiek: 27
Posty: 499
Siła reputacji: 11 88darnok88 is on a distinguished road

kami / Babka ma nad mną od roku opiekę prawną, a rodzinę zastępczą jest za późno lutym a dokładnie 18, osiemnastka, babka się nie połapała bo tak się rodzinka mną interesuje ostatnie moje urodzinki były jak miałem 13lat od tamtej pory o moich urodzinach nikt nie pamięta ostatnio babka z którą mieszkam się zdziwiła że ja mam już 17 lat .
A co do 15-18 tak wyszło jakoś ale 3 lata różnicy to nie było bo ona grudzień 29 a ja luty 18 wiec można powiedzieć ze 2 lata różnicy.
A co do trzeciej to może coś z tego będzie, czas pokaże.

a tak na marginesie to widziałem dzisiaj dziewczynę która miała wszystkie te wady które wymieniłem

ucho o kolczykowane dookoła kolczyk w brwi kolczyk na wardze.
Tapety z wiadro całą twarz w jakimś pudrze, umalowane oczy tak jakby płakała ale z płaczu to nie było.
cycki okrągłe jak piłki na 98% bez stanika.
i fajka w ustach.
lat na oko 22-24 i z tego co widziałem to całkiem, całkiem, no chyba ze pod ta tapetą coś ukrywa kolor twarzy tak się różnił od koloru szyi i piersi masakra.
 
Stare 01-10-2010, 23:22  
kami kami jest nieaktywny
 
Awatar kami
 
Dołączył: Sep 2009
Skąd: 'miejsce czasami zmienne'
Wiek: 34
Posty: 125
Telefon: szajsung / nukja :P
Siła reputacji: 12 kami is on a distinguished road

no bez jaj? :| jak mozna z kims mieszkac, sprawowac nad nim opieke i nie wiedziec kiedy urodziny ma? to po kij cie chciala? dla kasy czy jak? trzeba sie jej bylo spytac a ile ona bo wyglada na 100 (nawet jesli tak nie jest) nie no wez.. rozumiem babcia, ktora ma gdzies tych, ktorzy z nia nie przebywaja, ale ciebie ma na codzien i takie cos? to ty nie dosc, ze miodu nie masz, to i chyba nawet przerabane do tego? ;p
a kochana mamusia tez nie pamieta? nie no wez.. o kim jak o kim, ale rodzice o dzieciach powinni pamietac ;/
ty nie patrz ile roznicy w sensie miesiecy, a na rocznik xD prawo prawem jest huehue ;p ale tak czy siak.. cos ty jej zrobil, ze sie w tak mlodym kolesiu zabujala? takie z reguly jeszcze starszych szukaja, potem ew. mlodsi im w glowie

co do tej panienki.. hmm.. prostututka czy aktoreczka? no wiesz az taka tapeta z reguly zakrywa sie wypryski, itp.. bo wtedy ludzie patrza 'o rany jaka tapeta, jakie roznice w kolorach, itp' - tak jak ty.. a malo kto sie zastanawia czemu ona nie robi delikatnej, a wlasnie taka mega wyrozniajaca ;p to tak jak u aktorek.. gro z nich jak makijaz zmaze wyglada masakrycznie
a ja dzis dla odmiany widzialam 2 nastoletnie blachary ..pomijajac ogolno slyszalna gadke, taka, ze ludzie sie nie polapia i pomysla, ze to po prostu mlode siksy lubiace pic i imprezowac, nie sie puszczac, z wygladu.. hmm.. do zawodu prostytutki szczerze mowiaz by pasowaly :o wiec kto je tam wie.. ale jak sie taka na ciebie zaczyna gapic, jakby cie przerznac chciala i zaczyna cos kminic i do drugiej cichaczem myslac, ze sie tego nie uslyszy gadac.. to uwierz mi, ze jesli sie nie jest les lub bi lub opanowana, to mozna by jej smialo za to przywalic ;p iu podejrzewam, ze jakbys mial wybierac ta co ty widziales i taka jak ja dzisiaj wybral bys ta 1 xD

poki co szanuj i kochaj ta co masz.. i nie skrzywdz! bo kopa zarobisz ;p
 
Stare 02-10-2010, 12:58  
88darnok88 88darnok88 jest nieaktywny
 
Awatar 88darnok88
 
Dołączył: Jan 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wiek: 27
Posty: 499
Siła reputacji: 11 88darnok88 is on a distinguished road

Kami / Jestem ciekawy ile osób będzie pamiętać o mojej osiemnastkę gdybym usuną powiadomienie z nk

Babka mnie wzięła dla kasy, mi nic nie da, a ma synka w sumie 2 i córkę(moją matkę) ale mniejsza o 2 synie bo samodzielny ten pierwszy najmłodszy ma 28lat, nie pracuje ma dziecko kobieta go utrzymuje razem z mamusią czyli z moją babką, on piwko codziennie papieroski weźmie pożyczkę babka spłaci. Mnie się czepiają tak jakby to ja był na jego miejscu czyli bezrobotny, dziecko, a on na moim czyli uczy się itd.
Jeszcze do tego jakieś święta(mikołajki, choinka itp.) babka kupuje synkowi i jego kobiecie synek kupuje coś babce, a ja będę coś miał jak zarobie i sam sobie kupie :/

Ps. Temat: Wasz typ idealny, a o mojej powalonej sytuacji gadamy
 
Stare 02-10-2010, 17:07  
White_Raven White_Raven jest nieaktywny

 
Awatar White_Raven
 
Dołączył: May 2009
Skąd: Neverland
Posty: 1,089
Siła reputacji: 13 White_Raven is on a distinguished road

Darnok to jest kwestia... czy masz przyjaciół... czy tylko kolesiów... - moi przyjaciele pamiętają... bez nk, facebooka czy grona

----
Kami pytanie "ile" powinno może pozostać retoryczne... :] ale skoro już padło... cóż... trzy razy kobity przyprawiły mi rogi... i żeby był ku temu powód... hmmm... urok chwili..? nieważne... doświadczenie, którym nie powinno się chwalić..
 
Stare 03-10-2010, 22:02  
88darnok88 88darnok88 jest nieaktywny
 
Awatar 88darnok88
 
Dołączył: Jan 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wiek: 27
Posty: 499
Siła reputacji: 11 88darnok88 is on a distinguished road

Cytat:
Zamieszczone przez White_Raven Zobacz posta
Darnok to jest kwestia... czy masz przyjaciół... czy tylko kolesiów... - moi przyjaciele pamiętają... bez nk, facebooka czy grona
Nie no na 3 kumpli moge liczyc i 4-6 dziewczyn, ale bardziej mi chodzi czy rodzinka będzie pamiętać
 
Stare 21-08-2020, 10:24  
Olenka23 Olenka23 jest nieaktywny
 
Awatar Olenka23
 
Dołączył: Aug 2020
Skąd: Warszawa
Posty: 2
Siła reputacji: 0 Olenka23 is on a distinguished road

Każdy lubi co innego.

Ostatnio edytowane przez Olenka23 ; 21-08-2020 o 10:29
 

Tagi do tematu: Wasz typ idealny
idealny, typ, wasz

Sprawdź także: Kod QR tematu
Kwiaciarnia
oraz
-
http://www.centrum-mobile.pl/showthread.php?t=9084

Uzytkownicy odwiedzili watek szukajac:
wasz typ kobiety, wasz typ partnera
Narzędzia wątku





Powered by vBulletin
Copyright ® 2011 vBulletin Solutions, Inc.
Copyright © Centrum-Mobile.pl 2010 - 2019
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:43.